Merhaba kızlar benim kızım 8 aylık oldu hala 0-6 aylık olan emzigini emiyor kendisi rahatsız olmuyor sadece uykuya geçerken kullanıyoruz bazen de dışarda huysuzlanırsa. Merak ediyorum da +6 aylık emziğe geçmeli miyiz geçmezsek ne gibi bir sorun olur emziğin küçük olması ağız ve diş yapısını bozar mı ? Bilgili annelerden cevap bekliyorum ☺️