OgrtmnZz Herkese iyi akşamlar.4 aylık bir kızım var ve doktorumuz 5.ayda kan ilacına başlarız dedi. Ben de neye göre başlayacağız test yapmayacak mısınız dedim.bu sağlık bakanlığının bir politikası ve her bebeğe kan testi yapamayız o yüzden hepsine veriyoruz bu ilaçları ama çok isterseniz kan değerine de bakarız dedi.öncelikle kimler bu ilacı kullanıyor ve kullanmayanlar var mı☺️Veyahut tahlil yaptırarak kullananınız oldu mu? Fabrika çıkışlı gibi tüm bebeklere aynı davranılması açıkçası biraz kafamı karıştırıyor
Deletedmom324 OgrtmnZz 5 aylıgız. Gecen ay saglık ocagı verdı. Akabınde doktora gıttım 4.ay muayenesı ıcın. Kullanmıyorsun 7. Ayda teste ıstınaden yapacagız dedı. Dırekt baslatanlar da var. Onların verdıgını kullanmayın herkes sıkayetcı. Doktorunuza sorun.
April OgrtmnZz Kan ilacı dediğiniz demir değil di mi? Biz sadece demir ve D3 kullanıyoruz onun dışında birşey önermedi doktorumuz. Kafam karıştı şimdi, gerekli mi değil mi diye ama iki doktora birden gidiyoruz ikiside sadece demir ve D3 dışında birşey demiyor ki sağlık ocağıda öyle.
Ftmsnny OgrtmnZz bildiğim kadarıyla bebekler ilk 4 ay anneden aldığı Demir deposunu kullanıyor. Sonrada bin depo boşa düştüğü için bu ilaca başlanıyor. Doktorların bazısı test yapıyor bazısı yapmıyor karışık biraz galiba. Kendi doktorunuzun dediği yönde devam edin kullanmak gerekiyorsa sağlık ocağının verdiğini kullanmayın yeter
Fatmanurr OgrtmnZz bizde 4.ayda sağlık ocağının verdiği Demir ilacına başladık fakat olumsuz etki alınca devam etmedim. Dediğiniz gibi aklıma takıldı kan tahlili vermeden devam etmek istemedim 7,5 aylıkken tahlil yaptırdık içirmememe rağmen az bir eksiklik çıktı temiz içerikli bir Damla’ya başladık .
OgrtmnZz April evet Demir.herkese aynı davranılması açıkçası pek içime sinmiyor d vit neyse de eğer Demir’de bir sıkıntı yoksa niye kullanalım ki diye düşündüm
April OgrtmnZz Demir ilacının doktorunuzun da dediği gibi 1 yaşına kadar verilmesi gerekiyor. Bence ihmal etmeyin. Sağlık ocağından ücretsiz veriliyor ama ben onlar paraben içerdiği için eczaneden özel olarak alıyorum.
Bnrpnr OgrtmnZz bana da öyle dedi doktor. Erken başlamayalım dedi. Kusturuyormus. Bana da saglik ocağı vermişti.