İyi geceler kızlar. Bu akşam birden rahatsızlandım. Başım ağrımaya midem bulanmaya başladı. Tüm vücudum titredi, bacaklarımın kollarımın gücü kalmadı. Annem tansiyonumu ölçtü büyük 21 küçük 19 çıktı. Benim ideal tansiyonum 8/6 dır. Fazlası fena yapıyor. Bir de şekerimi ölçtük. Tokluk şekerim 85 çıktı. Bu da düşükmüş. Tansiyonumu 11/7 ye indirdik ama hala fazla geliyor bana aptal gibiyim çok rahatsızım. Sarımsaklı bir şey falan yemedim. Sadece dünden beri kızım beni aşırı yordu. Yorgunluk tansiyon ve şekeri etkiler mi böyle?