gbadilli2 14 aylık bir bebegım var ayak altları hep mosmor asırı yani soguktan degl kontrol ettm kansızlık olablir dendi 3 ay kan ilacı kullandık gecmedik dar kıyafette gudrmıyorm ama genelde oyle boyle bir seyle karsılasan var mı