Cigdem61 Çok geçmiş olsun, kilo kaybı kusmaya bağlı da olabilir, inşallah hiç bir şey çıkmaz, ama yine de içiniz rahat olması açısından test yaptırırsanız daha iyi tabi. Bizim o dönemde kilo ve yeme konusunda sorun yoktu, 2 yaştan sonra seçici beslenmeye başladı, kilo alımı yavaşlayınca bende doktora çölyak testini sormuştum, onun için gastreontolojiye yönlendiriyorlar sanırım, bizim doktorumuz gerek görmedi kızım için, diğer aylardaki persentiliyle uyumlu ilerlediği için, sizde önce kendi takibini yapan doktorunuza danışın isterseniz, çölyak durumunda dramatik bir fark oluyor sanırım gelişimde.