Meryem1233 Merhaba iyi aksamlar kızlar bebeğim 2 buçuk aylık herşeyden korkuyor sıçrıyor kapı kapandığı zaman biri öksürdüğü zaman küçük seslerde bile korkuyor sizce bu normal bi durum mu neden olduğunu anlayamıyorum ilk bebeğim normalmi degilmi bilemedim
Lisa3349 Meryem1233 2ay 20 gunluguz bnm kizimda hep sicriyor korkkuyor ellerini hep kaldiriyor korkkunca oksürdugumde bazen sesli konustugumuz da bile oluyor normldir sanirim .
MerveeT Benimki de 3 aylık bir süredir aynı şeyleri yaşıyoruz herşeyden korkup sıçrıyor, geçen gün farklı bir uygulamada bunun adını unuttuğum bir sendrom olduğunu okudum ve 3-4 ayın sonunda geçiyormuş , inşallah geçer bizden de bir an önce 🤲🏻