su-perisi Kizlar emzirme doneminde lazere giden varmi gidiliyomu biliyomusunuz? Ben kuaforumle gorustum 3 aydan sonra gel baslayalim dedi ama kararsizim giden varmi sute bi etkisi olurmu hormonlar vs, bebegim 5 aylik bu arada.
Purposeless su-perisi 2 yaşında kızım emzirmiyorum yarın ilk seansa gidicem buz lazer paket almadım bi kaç sefer deneme amaçlı gidicem memnun kalmazsam diye.3 aydan sonra alıyorlar diye biliyorum bende
Ececik07 su-perisi gidilmiyor sorun olmaz diyen de para için bir şey olmaz demişti lazerci ben de emziriyordum kusura bakma bitsin öyle gel alamam alana da gitme dedi
iamthed Sütüne bir zararı yok. Sadece hormon seviyen yüksek olduğu için tüyden kurtulma süreci bitmeyebiliyor. Doktorum sorun olmaz dedi. Güzellik merkezi de rahatsız hissedersen koltuk altını yapmayalım dedi
melodininoglu su-perisi benim sütüm yok ☺️ ama emzirenlere yapılmaz diye uyarı asmışlar orda gormustum