Renklilerle beyazlara omo renkliler için kullanıyorum renkliler 40 derece,beyazları 60 derece de yıkıyorum kızıma uni baby sıvı deterjan kullanıyorum 😀 baktım lekeler çıkmıyor aspirin bide kalıp sabunla yıkıyorum çıkıyor hemencecik 😃😃 bu arada kızlar çok sıcak derecede yıkamak çamaşırı çektirmez sıkma da çekiyor çamaşırlar yani sıkarken fazla ayar vermeyin