Hmtgce bence 4 erken bize doktorumuz 5 aylıkken tadım yaptır dedi günde 2 çay kaşığını geçmicek şekilde dedi biraz geçiyo 1 yemek kaşığı falan veriyorum ama 4 biraz erken.. Emmeyen bebekler için 4 aylık başlayın diyolar emiyorsa gerek yok bence ben bile 5. Ayda başladığım halde daha erkenmiydi diye düşünüyorum