Merhaba haftaya 1 yaş aşıları için doktora götüreceğim kızımı ay sonunda da menenjit 3.dozlar var. Sanırım bir de değerlerine bakmak için 1 yaşta kan alıyorlarmış? Nasıl alıyorlar çok canları yanıyor mu memorial Ataşehire götürmeyi düşünüyorum orası sizce iyi mi