Wee bayb kullanan yada başka marka Manuel pompada memnun kalan?
Gamzelibebek_19 Manueller genelde hep aynı performansı verir canım çok şey etme
Chicco kullanıyodum iyiydi ama elektrikli pompa kadar iyi sağmıyor manuel pompalar
Wee kullanıyorum canm güzel memnunum