Busrapol Bol su ve emzirmek çok önemli ayrıca birde pozitif düşünmek gerekiyor beyinden sinyal geliyor diye biliyorum ben çok uğraştım ilk başlarda yemediğim içmediğim kalmadı çok şükür emdikçe çoğaldı şimdi 5,5 aylığız arada humananın rezene çayını içiyorum bebeğimi de rahatlatıyor tatlı çok süt yapıyor incir de öyle bestlak damla bende çok işe yaramıştı olabildiğince emzirmeye çalışın arz talep meselesi olurmuş bebek emdikçe süt çoğalırmış YouTube da dr açıklamıştı