Seledogukuze önlemini aldıktan sonra nasıl kapasın ki biz hep hastaneye gittik mecburduk hicte bir sey olmadı şükür sanki virüs sadece hastanede var fırından ekmek alıyosun adam bin kere el sürüyo paraya, posete, ekmeğe veya markete gidiyosun milyon kişinin dokundugu ürünleri alıyosun bu kadar abartmayın