Gamzelibebek_19 Merhabalar 🤚18 aylık oglum var emmeyi bıraktı artık ama 4 gündür gögüs lerim de agrı var sizce sagmam gerekiyor mu? Hangi marka pompayı almalıyım? Manuel olanlardan
edsn1 Gamzelibebek_19 ağrınız varsa sağmalısınız manuel olanlar inanılmaz yorucu ben size lansinoh ikili elektrikli sağma makinesini öneririm ben kullandım çok memnundum
heyipekto Gamzelibebek_19 ben e Bebek’in kendi manuel pompasını aldım. Gayet iş görüyor tavsiye ederim uygun da
Tired_mom Hic bisey almayın ne gerek var soğuk pres yada soğuk lahana yaprağı köyün çocuğunuz zaten bırakmış 1 2 güne döner sütler;)