Denizinannesi52 Çiçek sepetinden VARVAR20 kodu ile kargo bedavaya 79 tlden 59.90tl ye aldım bimde bile daha pahalı
Denizinannesi52 Synmannesi valla benimde az kalmış iyice bitmeden kaptım bir tane napym pttavmde bile daha pahalı artık internette yağ kuyruğunda millet
Ssevey Ediseymenatay Bim de sole yağ 61 lira dedi eşim bizde trndyldan aldık bide bi marketten online alışverişte 25 lira indirim yapıyo yoksa çok pahalı
Denizinannesi52 zlhaa00 valla öyle ne yapalım geçen ay 70 aldım dedi eşim bende nerde ne kadar ucuz varsa onu kovalıyorum
zlhaa00 Denizinannesi52 haklısın canm ben yurt dışında yaşıyorum burda litresi 1 euro farzet ki litre 1 tl
Mom9 Synmannesi ötvye, köprülere, doğalgaza zam geldi daha ne yapsın Tayyip baba. Bi yandan veriyo zamları bi yandan bu zamlar ne yahu diyo. Hey memleketimin şükürcü insanı….