Arkadaşlar ek gıdaya geçtiğimden beri yemiyor mama içiyor sadece kan damlası ve d 3 kullanıyorum düzenli meyve suyu dahi içmiyor her çorbayı her yolu denedim ağzını asla açmıyor önüne yemek koysam mıncıklayıp atıyor ekmek seviyo sadece yiyor poğaça falan 😔 bana sevebilceği tarif atarmısınız kilosuda iyi ayına göre gayette toplu bebek