Egemen16 Deryadeniz58 ben hero baby kullanıyorum gayet memnunum kaşık mama olarak sütlü meyveli tahıllı kullanıyorum
Figen35 Deryadeniz58 ben kullanıyorum instagram da mühendisinoğlu var içerikleri kontrol ediyor oradan bakarsanIz içeriği en temiz olanı hipp içinde şeker yok 👍🏻Doktorumuzda gönül rahatlığı ile verebilirsiniz dedi
Figen35 Degrmenesra ben 9 aylık falan vermeye başladım sanırım hayır sadece migrosta değil e bebek gibi mağazalarda CarrefourSA da var ama benim kızım şuan 14 aylık sürekli yemiyor arada sırada veriyorum belli olmuyor sağı solu