Prensenbebek bizde doğar doğmaz girdik 3.gunde çıktık . Nefes alması rahatlasın tıkanıklığı gitsin diye bakım yapıyorlar. Emin olun orda daha rahat ve guvendeler . Anne olduğunuz için uzulebilirsiniz ama orda olması daha güvenli tehlike riski yok. Bı çıktıktan sonra yeniden sarılık için 3 gün daha kaldık . Emzirmek için sürekli yoğun bakıma girerdim süt bırakırdım. Hijyenik bakımı güzel temiz ve guvenliydi içim rahatlamıştı. Tabi herkes bebeğini doğduğunda eve götürmek istiyor ama yine çıkacaklar . Siz üzülmeyin ki sütünüz de gezmeye gitmesin annesi..