Ega tuvalet eğitimine değil ama tuvalet iletişimine başladık 4-5 ay gibi. Kakalarını klozete yapıyordu, 9 aylıktan sonra hem kaka hem çiş için klozet kullanıyor. Ben tutuyorum, aslında lazımlık almam lazım ama bana biraz garip geliyor o şey. Klozet adaptörünü de niyeyse hep erteliyorum🐣 Lazımlık alacak olsam ikeadan alırdım, ince uzun formu daha makul sanki yuvarlaklardan🐣