aylaaydin6761 Merhabalar. Oğlum Agah 42 günlükken kalbindeki kitleden dolayı ameliyata girdi. Kitlesi çok büyüktü. Bu yüzden çok zor bir ameliyattı. Çok şükür ki ameliyattan çıktı ama 14 gündür yoğun bakımda ve solunum cihazına bağlı. Bir türlü solunum cihazından ayıramıyorlar. Dualarınızı bekliyorum. Oğlum ve onun gibi hastanede yatan tüm bebekler çocuklar sağlıklarına kavuşşunlar inşallahh 🙏🏻 Hepinize çok teşekkür ediyorum şimdiden...
Milakizim aylaaydin6761 allah yardımcınız olsun canım rabbim şifa versin bi an önce kucağına al kokla yavrunu