Kizlar bu sabah uyku egitimine basladim bi cesaretle ayakta sallayarak uyutuyordun inat ettim sallamicam diye muzik actim emzirdim mayışınca besigine yatirdim dalamayinca yada mizirdaninca kucagima aldim sakinlestirdim öptüm hafif pışpışladim geri yatirdim uyudu. Gece uykusundada emzirdim yatirdim parmaklarimla oynadi 3 4 kere yatirdim kaldirdim uyudu müzik eşliğinde yine. Bu gündüz olandi saat basi uyaniyor gece de mi aynısını yapmam lazim emip yatiyordu yada dalamayinca salliyordum yine emzirip mi yatirayim onu düşünüyorum simdi öğrenene kadar geceleri zor olacak sanirim siz nasil yapiyorsunuz uyku egitimi veren anneler??