ezgilii Merhabaalar iyi akşamlar. bebişlerimizi 1 yaştan itibaren nasıl besliyoruz. Mama ve süt olarak soruyorum. Kızım emmiyor mama ile besleniyor şuanda. 1 yaş itibari ile süt verebiliyoruz ya nasıl besleyeceğiz yardımcı olabilir misiniz
1milyonbaloncuk ezgilii Mamayla devam etmeni öneririm normal süt iştahsızlık yapıyor onun yerine yoğurt kefir yedir
melodininoglu Ben gündüz uykusundan önce pınar devam sütü veriyorum. Gün içinde yemek yemezse mamasını yapıyorum. Gece uyutmadan mama. Gece iki kere uyanıyor. Birinde süt birinde mama veriyorum.