Elifkaya55 Minasu Biz iki buçuk aylığız canım 100 cc veriyorum üç aylık olunca 120 vericem sende bir ay sonra başlayabilirsin
Muverrih Minasu Benim 2 aylık 120 içiyordu şuan 3 buçuk aylık hala 120 içer. Nadir 150 bazende 90. Bebekten bebege değişir o herhangi bir ölçüt yok.
psikolog-anne Minasu canım 5 aylıkken oglum 120 cc içiyordu, mama değil ama anne sütü. O dönemde 70 80 cc falan içiyordu en fazla
incinur Ben mi fazla veriyorum anlamadım 4 aylık 170 cc falan içer yani bazen az veriyim diyorum çekince aglamaya başlıyo anlamadım 🤷🏼♀️
Yigit-Hakan incinur benimki 1 hafta sonra 4 olcak insallah suan 120 iciyor 150 denedim bitirmedi 170 cokmu sanki🙄
Minasu Yigit-Hakan bugün biberon aldım da yeni 120cclık daha fazla alsaymışım keşke diye düşündüğüm için sordum 😊
incinur Yigit-Hakan ne kadar istiyorsa o kadar veriyorum 4 subatta kontrolumuz var doktara sorarım 🤷🏼♀️😁
Kubraeylull Hangi mamayı kullanıyorsunuz ve kac cc kac kasik koyuyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim bebeğim 2 aylık daha yeni mamaya başlayacağız
Minasu Kubraeylull ben sma kullanıyorum iki ölçek atıyorum 60 cc onun arkasında 90 cc 3 ölçek atın diyor ama bana fazla geldiği için 60 cc yediriyorum canımm
incinur 1 aylıkken aptamil verdim aşırı şekilde gaz yaptı 2 nci aydan itibaren sma kullanıyorum çok memnunuz şuan
Minasu Muverrih bebekten bebeğe değişiyor o zaman canım bizim ki 120 yiyemez anne sütü de alıyor çünkü