Ben kullanıyorum bende yorumlara falan analık almıştım ama ilk aldığım zamanlar çok kullanmadım benim şansıma mı yoksa hepsi aynı mı bilmiyorum bebeğin yanında odasında olan zaten devamlı şarjda duruyo o TM sorun yok ama benim diğeri de öyle uzun süre şarjsız durmuyo sanırım sıkıntılı normalde öyle olmuyomus sanırım ama ben dediğim gibi aldıktan uzun bi süre sonra kullanmaya başladığım icin geç fark ettim onun dışında iş görür bi problem yaşamadım