3 gündür gram uyku yok geceleri saat başı uyanıyor. 9 da yatıp sabah 8 de kalkan bebek gitti yerine başkası geldi. Acaba diş mi ? 6 ay 16 günlük. Bide dün beşiğinden düştü. Beşik ama öyle çok mesafeli değil. Yerle arası 1 metre bile yok. Ağlamadı da hiç her yerine baktım şişlik morlukta yok. Huzursuzluğunun sebebi acaba o mu diyeceğim ama düşmeden 1 gün öncede böyleydi. Dün gece ateşini ölçtük 36.6 ydı. Dişten mi yapıyor acaba ?