Kızımın bir kaç gündür düşmeyen ateşi vardı bende bunu Diş çıkarıyor diye fazla büyütmedim Geceleri kızım yanımızda uyuyor dün gece öyle bir sıcaklık hissetim eyvah yandım diye uyandım bir uyandım ki kızımın ateşi tavan yapmış 42 derece olmuş hemen soydum ılık suyun altına soktum apar topar hastaneye gittik, kan, idrar tahlili yaptılar kanında ki enfeksiyon değeri çok yüksek çıkmış gittiğimiz hastanr devlet hastanesi orada ki doktor bizi bulunduğumuz yerin Eğitim Araştırma hastanesine yönlendirip yatışını yapıp enfeksiyonun hastanede müdahale edip düşürüleceğini söyledi ambulansla götürdüler bizi gider gitmez bizi direk Covid olan bölüme aldılar açıklama yapsınlar diye bekliyorum kimse birşey söylemiyor çıldıracaktım artık kafam balon gibi olmuştu zaten, neyse bizi odaya çıkardılar gittiğimiz bölüm corona olanların yattığı yer beyninden vurulmuşa döndüm kızım ellerimde can çekişiyordu resmen ateşten yanıyor yavrum en son tepemin tası attı derler ya benimde öyle oldu kızımdan sürüntü aldılar, kimse hala birşey söylemiyor en son bağırdım bütün herşeyi iptal ettirdim ve çıktık hastaneden başka bir hastaneye gittik hemen ilk müdahaleyi yaptılar doktor covid olmuş olsa bu değerler bu kadar yüksek çıkmaz aksine bastırır dedi, corona olacağımız yoksa bile devlette zorla bizi corona yapacaklardı her ihtimale karşı yine test yaptırdık ciğerleri tertemiz çıktı. Sizden ricam lütfen bilinçli olalım doktorların umursamamazlığında anında terk edin hastaneyi, Anlıyorum zor durumdalar onlarda yorgunlar ama belki bugün bana bebeğimin cansız bedenini vereceklerdi