Violet ulkummm biz üzüm pekmezi kullanıyoruz köyden geldi ev yapımı. Keçiboynuzunu doktor ağır diye önermedi yakar dedi o yüzden 1 yaşına kadar üzüm pekmezi kullanıcaz
Kizimmmmm ulkummm 9. Ayda kan ölçümü yapılıyormuş ama pandemiden dolayı sağlık ocağına sadece aşı için gittik. 1 yaşında yapılacak. Faydası olup olmadığını o zaman gorcez.
Zeyno111 ulkummm Ben başından beri özü kullanırım pekmezler ısı işleme tabi olduklarından şeker oranları yüksek o yüzden keçiboynuzu özü veriyorum sabahları oğluma kahvaltı öncesi🥰Karadut özünü de kefir verdiğimde içerisine karıştırırım