Merhaba annelerm 3 ay 11 günlük bebeğim 3 gündür ishal doktora gittik bugun kaka tahlili yapıldı temiz hic bisey cıkmadı ama hala su gibi yapıyor tengi sarı anne sütü almıyor mama ile besleniyor sık besle dedi ve su ver dedi o şekilde yapıyoruz bio gai verdi ama düzelmedi hala başına gelen varmı bu durum ne yapmalıyız baska cok üzülüyorum bu duruma