Normal karşılıyorum ben.Şu ülkem insanı keşke sabit kalıplaşmış şeylerden çıkıp olağanüstü şeyleride normal karşılayabilse keşke.Herkeste belirti olmayabilir,hamilelik beklemeyip kaçamak olup + üstüne belirtide yaşamayınca anlamamıştır.Kızın zaten fotoğraflarında dahi göbek möbek görünmüyor