CigdeminMevasi en son oğlum 7 aylıkken anneme gitmiştim, sonra uyku eğitimine başladık. Danışmanımız gündüz uykularında 1 ay kadar gece uykularında ise 2 ay kadar kendi odası ve beşiğinde yatması gerektiğini söylemişti. Yaklaşık 10 aylık olup İki uykuya gecene kadar 1-2 kez son uyku şekerleme olduğu için bebek arabasında yaptırdım. Yanınıza altına serecek bir örtü alarak hem mama sandalyesi niyetine hem de uyuması için kullanabilirsiniz eğer arabanız tam yatıyorsa. Şekerleme uykusunu uyumasa bile akşam uykusuna erken yatırarak sorun çözülebilir olduğu için bu şekilde yönlendirdi beni. 2. Uykudan uyandığında çıkıp gece uykusu öncesi dönebiliyorduk. Ancak 2 uykuya tam anlamıyla geçtiğimizden beri hiç dışarda uyutmaya cesaret edemedim çünkü illa yüzüstü dönmek istiyor ve çok deli yatıyor, kafasıyla ayakları devamlı yer değiştiriyor hatta bazen bacaklarını beşiğe dayayıp havada tutarak uyuyor😁11,5 aylık oldu oğlum. Kara kara düşünüyorum dışarda nasıl uyutacagımı. 😢