Ealisya Adetşm yeni düzene girmişti günü gününe oluyodum bu ayın 2 gün tek leke şeklinde geldi kurudu hemen normalde adeti 8 gün süren biriyim 3 gün oldu korunmuyorum bu şekilde olup hamile kalan var mı merak ettim?