irva annesaati Ben doğum yaptığım hastanede yaptırıcam 2 hafta sonra.Çamlıca medipol.Çocuk cerrahı çok iyi oranın.
Severa annesaati Üsküdar Hürrem Sultan Özel hastane de doğum yaptım ve oğlumun sunnetınıda orda yaptırdık 3 aylıkken Sunnet yapan doktor Göksel Verım çök ıyı doktor
MiniKaya irva aaa canm nasılsn seni burda gördüm çok mutlu oldm sanki happymomdan kimse burada yok gibi 😀 nasıl bebişin 🥰
MiniKaya irva iyi canm 2 ay 5 günlük oldu şükür herşey yolunda 🤲🏼 Anlamadm vallaha sanki burası farklı ortam gibi 😀 momdakiler isimmi değiştirdi anlamadım ki 😀 ay bende oğlumu dönmeye başlamadan sünnet ettirim diyorm kaç paraymış medipolde bilgin varmı
irva MiniKaya Doğurunca kaçtılar bence😅 2 bin tl dedi.Fakat 3.ayı doldurunca yapıyor.Genelle yapacak.Bende o yüzden bekliyorum 1 hafta sonra 3 aylık olcaz.Ondan sonra ki haftada sünnet inşallah.
MiniKaya irva anladm canm ay benide bilgilendir nolur güvenemiyorm bu konuda pek geçen bi posta denk geldim ümran da yaptırmışlar enfeksiyon olmuş ve tam kesememişlrr tekrar sünnet olcakmış falan aşırı telaş yapıyorum bu konuda
irva MiniKaya Tamam canım.Aman ümranda vs yaptırılır mı yahu.Bizim cerrah iyi.Ben yaptırınca söylerim sana süreci.😊
MiniKaya irva sağol canm çok teşekkür ederim 🥰 elifozgekaya instagram varsa istek at oradan haberleşiriz 🌸