Anneler hepsi geçiyor inanın bunu 35+3 de yüksek tansiyondan dolayı doğum yapmış bir anne olarak söylüyorum sadece sütünüze odaklanın bol bol süt sağın yavrunuzun sadece sütünüze ihtiyacı var birde dualarınıza🥰 benim oğlum 10 gün kaldı biliyorum çok zor ve yıpratıcı ama kucağınıza aldığınızda hepsini unutuyorsunuz şuan 4aylığız❣️🙏🏻