babyboymom Arkadaşlar yeni sistem ağrısız dikişsi sünnet olan var mı bebeği? Biz oldukta biraz ödem oldu normalmiş. Yaşadıklarını anlatan anneler olursa çok sevinirim süreci yani sağolun şimdiden.