Polikistikannee 21 günlüğüm sezaryen olduğum için yeni başladım korse takmaya. Siz geceleri takıyor musunuz? Gece gündüz sürekli takmak mi gerekiyor?
0101adana Polikistikannee geceli gündüz lü taktım ben rahat ettim rahatsız olursan geceleri çıkar onunla daha rahat yürüdüm hareket edebildim
MeteNaz Polikistikannee 25 gün oldu doğum yapalı ara ara deniyorum ama ne zaman taksam ağrım oluyor çıkarıyorum 😔 bu göbek gitmicek kalcak bende 😔
Polikistikannee 0101adana Dikişlerden dolayi bekle dedi benim doktorum bayagi sıkıyor o yüzden dedim gece deneyeyim dayanamazsam çıkarırım bende