MaviGs yüz üstü pozisyonda çok kaldı benim oğlum 3 ay felan akşama kadar yüz üstü bıraktım hiç sıkılmadan duruyordu öyle sırt kasları vs gelişti sanırım iyice . Sizde yüz uste birakin gün içinde . 8. Aydan sonra hala oturmazsa doktorunuzla görüşün derim