Meryem2 Kızlar ben doğumdan 4 ay sonra regl oldum ve bu ay olmadım 13 gün geçiyor üstünden bu durumu yaşayan varmı ilk regl dan sonra düzensizlik yaşamak normalmi bu kadar gecikmesi normalmi?
Mom070 Meryem2 Evet bende doğumdan 3 ay sonra olup 2 ay olmayıp yine oldum. Daha yeni adetiniz başlamış düzene girmesi zaman alır.