Tosbikannesi22 geceleri saat basi kalkan meme düşkünü oğlum vardi. En basta cok panik yaptım. Eğer meme vermezsem tüm apartmanı ayağa kaldıracak derecede ağlıyordu. Eşimden mutlaka yardım almam şarttı. Gece diyelim 5 kere emmeye kalkti, 3 hafta sonra 5 kere kalksada 4 kere kalkmasinda emzirdim, diğer kalkisindaki emzirmedim esim tekrar zar zor uykuya gecirdi. 2 hafta sonra 3 kere emzirdim diğer kalkisinda yine esime devrettim. Derken bir kereye düşürenene kadar uğraştım. 2 hafta sonra tümden kestim. Hep eşim uyuttu kalktığında. Ama önce gündüzü kestim kademeli olarak. Hep sevdiği şeyleri verdim gündüz. Tok kalmasini sağladım. Ağzını bos birakmadim. Ben tam 20.ci haftama geldiğimde kesmiştim. Sizin ne kadardır vaktiniz var bilmiyorum ama kademeli kesmenizi öneririm