MomofGok Selamlar, e-bebek indiriminden oto koltuğu alacağız ancak önerilere ihtiyacım var. Hangi markanın oto koltuğunu kullanıyorsunuz ve memnunsunuz?
Giizz MomofGok britax römer trifix 300 aldım çok memnunum. Adaç testinden geçmiş olması güvenilir olması önemli oto koltuğu markası olsun markalaşmış isimlerden değil
Birhemsireanne__ MomofGok Kraft spin signal 360 derece dönen modeli burda bir arkadaş önerdi baktım sonra bi cok önerwn kişi varmış bebegm arabada hep ağlıyor belki çözüm olur
Elif_1309 Canım ben yoyko aldım memnunum e bebekte var mı bilmiyorum ama özellikleri güzel kullanan anneler de memnun fiyatı da uygun bı araştır istersen .