Merhabalar canım anneler 🙏🏻 Bebeğim 2 aylık neredeyse 1 aydır çişini kendi yapamıyor bazen 4 bazen 5 gün geçiyor ben poposunu uyarıyorum masaj yapıyorum zeytinyap ile destekliyorum çişi normal renkte ve katı değil bu durumu yaşayan varmı ayrıca maflor ilacınıda kullanıyorum bağırsak düzene girmesi için doktor vermişti ama hala girmedi ne yapmalıyım 😓