momyshark1 Kızlar 16 aylıgız sallanarak uyuyoruz denemediğin şey kalmadı yok yanı uyumuyor çok yoruldum artık varmı bir tavsiyesi olan
SedaMeyra momyshark1 kizim 2yasina kadar kendilginden uyuyan bir bebekti suan 25.5 aylik nerdeyse 2 aydir ya salincakta sallattiriyor uyuyor ya da bebek arabasinda ayakta sallamayi kabul etmiyor. Sonradan bu sallama isi ne alaka diye geziyorum 2 aydir ama bebek arabasinda gitgel yapiyorum uyuyor. Y3ni meme biraktik 1 ay gibi bi sure beklicem sonra bu uyku isine de el atacam.
otose_san momyshark1 21 aylık büyük kızım, emerek uyuyordu, memeyi kesince ayakta sallamaya başladım. nasıl bırakacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ sallama hızı yavaş geldiği zaman hırsla sağa sola dönüp hızlanmamı istiyor bi de 🤦🏻♀️😂
Maviyesil121212 momyshark1 ben hiç sallamadım fakat emerek uyuyordu 21 aylıkken kestim memeden, şu an yanına uzanıyorum tavanı izlerken uyuyor :) biz biraz daha büyük olduğumuzdan konuşarak anlattım 2 gün ağladı mızladı sonra normalleşti. İş sizin kararlı olmanızda bitiyor
tavsancikinannisi Ya bilmiyorum ama bugün halamın kızı bize geldi kızı 5 yaşında hala ayakta sallanıyor çok üzüldüm ya benim oğlumda bırakamazda diye😔😔
Atesbocegi tavsancikinannisi ohaa 🙊😏 yemin ederim içimi Bi korku sardı 🤣 13 aylığız sanırım konuşup iletişim kurmadan uyuma işini çözemeyeceğim. Salladığım için gece de uyanıyor sürekli.
momyshark1 Atesbocegi biraz anlasa belki konusarak çözülür. Şuan diyorum mesela gel annecim uyuyalım ye biraz debeleniyoruz sonra yataktan kaçıyor izin vermezsemde aglıyo
SedaMeyra momyshark1 valla bizde sardı 2 yas kriziyle beraber 1 araliktan beri kizimla uğraşıyorum meger pamuk gibi bir bebekmis 2 yas neymis dozer gibi eziyor bizi
momyshark1 nursocum benimde öyle bacaklarımda sallamaya mecal kalmıyor artık birde sürekli tekmeliyor başa çıkamıyorum
nursocum momyshark1 uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama beni görmeyince hep ağlıyor 2 dk bile ayrı kalamıyorum 🥺
momyshark1 nursocum onuda denedim pis pis pat pat, yatır kaldır, yatakta yanına uzanmak hepsini denedim hepsinin sonu aynı ağlama krizleri veya kaçıp gitme. Uykudan gözleri kıpkırmızı oluyor ama yinede uyumuyo
SedaMeyra Nurdankanat ilk salca surup bant yapistirdim aylardir konusuyorum ama aralik5a korona olduk iyice dusmustu memeye. Kotu tepki olmadi kızımda şükür sut bitti artık memeler de suan hasta grl yogurt yiyelim dedim ilk gerisi geldi sorna birkac kere gormek istedi az gosterdim 3 gun bitirdik iyi gidiyoruz
Tugcegunay SedaMeyra merhaba benim kızımda 13 aylık memeyi bıraktırmayı çok istiyorum çünkü gecede gündüzde uyku da hep meme istiyor onsuz uyumuyor ve çalışmaya başlayacağım ne yapacağım bilmiyorum salçayı kayınvalidem de söyledi ilkten saçma geldi ama birden kesmiş olacağım yapayım diyorum bu sefer göğüslerim şişer mi ağrır mı diye bir türlü başlayamadan peki bant bulaşmasın diye mi ?