Mrvb99 merhaba , 17.5 aylık oğlum var ve çok hareketli. İyi ki genel yaptırdım. Genel yetişkinlere yapıldığı gibi değil. Ağzına takılan hava yoluyla yapıldı. 15 dk sürdü çıkarken uyanikti. Hiç bir sorun yaşamadık. 20 gün oldu. Çıktıktan sonra 2 saat kontrol amaçlı hastane de bekledik. Eve gidince bir süre sonra ilacın etkisi geçti acıyı anne diye ağlamaya başladı. İlaçlarını verdim. İlk gün zordu çok ağladı. İkinci gün daha iyiydi ve üçüncü gün bitti hiç bişey yok gibi. Kosmalar , atlamalar , ziplamalar ☺️ tavsiyem bir beden büyük bez alın dediler aldım ama bez dokundukça çocuk kıyamet kopardı. E bebek de özel sünnet bezi satılıyor onu alın. Üstüne bir beden büyük bez takarsiniz. Kaka yapsa da yıkayın kurutun takın. Ben 2 tane aldım dönüşümlü kullandım.