Selamm kizlar ben doğum yapali 3 ay oldu emzirmiyorum ilk zamanlar sagarak verdim lohusa kanamam da 40 gun surmedi biraz surdu kesti daha sonra birden kanamam oldu cok koyu renkte sonra aralikli kanamam olmaya basladi bu arada dogum kontrol hapi kullanıyorum doğumdan sonra direk başladım bi fikriniz varmidir basina gelen varmi