VERA19 banuyusuff Pişik olduğu zamanlar Trosyd pişik kremi çok iyi geliyor🧚🏻♀️ Tavsiye ederim eczaneden alabilirsiniz
Eslemmomy banuyusuff sudocrem kantaron yağı kullandım pek fayda etmedi de hamazinc biraz iyi geldi gibi
F-Betul banuyusuff Burt bees kullanıyorum memnunum. Onun dışında penaten, bepanten, bubchen kullandım memnum kalmadım.
GokSuM Sürekli pişik kremi kullanıyordum, (temizleme sadece yıkayıp kurulama veya pamuk-su şeklindeydi) büyük bir pişik atlattı kızım. Doktorun verdiği ilaçlar bitince bir süre hametan kullandım. Şu an hiçbir şey kullanmıyorum böyle daha iyi oldu
Esmanur16 banuyusuff her bebeğin cildi bir değil biz betpanthol kullanıyoruz memnunuz kimisine de yan etki yapıyor mesela şans işi