serife09 Herkese merhaba. 13 aylık bir kızım var kemik suyu yapıp dolaba koyup çorbalarına veya yemeklerine koymak istiyorum. Ama geçen gün eşimin tarafından bi kaç kişi “kız çocuğuna kemik suyu mu verilirmiş kemikleri iri olur” dedi ve moralimi çok bozdu. Çocuğun kızı erkeğimi olur ya kemik hepsinde aynı kemik değil mi
nevinozcan36 serife09 ahaha öyle bir şey yoktur saçma sağan kocakarı lafları. Yedirin kemikleri güçlü olsun bağışıklığı güçlensin. ben 6,5 aylık bebeğim için dün kemik suyu yaptım 13 aya kadar vermediniz mi hiç 🙄
BirVeraAnnesi35 serife09 gülsemmi ağlasam mı bilemedim😂 ver arkadaşım sen mis gibi kemik suyu varsın kemikleri iri olsun allahımm yarabbimmm ne cahil insanlar var bulandırma aklını sen ver eksik etme
Kubrakubra16 Canım kemik suyu çok faydalı ver. Cinsiyetle ne alakası var. Cahilliğin daniskası gerçekten. Ben kemiği haşlarken soğan, sarımsak, patates, havuç, kereviz sapı falan da koyuyorum. Tavsiye ederim. 💐
serife09 Kubrakubra16 teşekkür ederm canım 💐 bende veriyordum eşim kendi lokantamızda yapılan et suyundan getiriyordu ama artık kendim yapmak istiyorum mutlaka deniycem
Hunilianne serife09 her seferinde artık şaşırmayacağım diyorum ama her seferinde sasiracagimmbir şey duyuyorum Bu forumda 😂😂😂
YasemiNYagmur1 serife09 bu bilgileri nerden öğreniyorlar acaba? Hayır yani bi de inanarak etrafa söylüyorlar şaşırtıcı. Daha neler anacım. Annem kardeşime o kadaaar çok kullandı ki şimdiye onun bayaaaa iri bişey olması gerekti ama kardeşim upuzun boylu zayıftır manken fiziği var. Yalan bacım yalan sen bebene vermeye devam et