Bebeğim 1 buçuk aylık. Doğar doğmaz yoğunbakıma alındı. Orada biberon ve şırıngayla beslendi. Memeyi hiç almadı. Ben de bu zamana kadar sağıp biberonla verdim. Bugün ilk defa 6 saat sağmadım. Göğsüm iyice dolmuştu ve ben memeyi hiç sıkmadan damla damla akıyordu. Emzirmeyi deneyeyim dedim. Bebeğim emdi. Ama sanırım biberon rahatlığı vardı. Çekmeye gerek kalmadan süt geliyordu. 5 dakika kadar emdi sonra bıraktı. Çünkü bir süre sonra vakumlaması gerekiyordu. Bu da ona zor geldi. Sizce emer mi? Uğraşmalı mıyım? Emmemek için direniyor, ağlıyor, istemiyor.