Bebiko beeeennnn 😂🤗bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum 6 aylığız şuan hala kullanıyorum müthiş faydasını gördüm. E-bebek promalt kullanıyorum. Kullanmadığım zamanlarda sütümün azaldığını farkettim o yüzden hiç bırakmadan kullanıyorum. Ilk zamanlarda günde iki kere içiyordum mavi yeşil hangisi varsa onu alıyorum tat farkı yok sadece kalori oranı değişiyor ikisinden de memnunum. Gece yatmadan soğuk soğuk dikiyorum kafaya yatıyorum sabah gelsin sütler 🤭🥳