Mom83 Oğlum sabah uyanınca süt öğlen uyuyacağı saat ve akşam uyumadan keçi sütü veriyorum yanlışmı yapıyorum,? hiç iştahı yok yemek yemez aç kalmasın die ve uykuya rahat geçmesi açısından süt veriyorum. varmı bizim gibi olan ? 😒
elifiii Mom83 merhaba uykuya rahat geçmesi için fermante süt ürünleri vermeye çalısın yogurt ayran gibi. Süt maalesef iştahını kapatır. Eger imkan varsa bol bol acıkhavada parkta oynattırın kosturun, hem iştahı açılır hem de uykusuna faydası olur.
Mommy_ Mom83 Keçi sütünün protein oranı diğer sütlere göre daha yüksektir ve bu kadar sık tüketimde böbreklerini yorar. Ayrica 3 öğün süt kansızlık yapar ve iştah kapatır. Aslinda siz sütle doyurduğunuz için iştahsız bir bebeğiniz olabilir.