Merhaba arkadaşlar, az önce svava sepet beşiğimizi kurduk. Kızım alışsın diye koyduk salladık hiç beklemediğim bi şekilde hemen uyudu. Ama şimdi içinde mi kalsın yoksa yarım saat sonra filan alıp beşiğine mi koyayım. Kullanan veya çevresinde kullanan olup bilgisi olan yazabilir mi. Şimdiden teşekkür ederim 🌸🤩