Göğüslerim yumuşadığından beri sağım yapamıyorum yapsam bile çok az geliyor. Belki de makinem artık yeterli değil bilemiyorum fakat bebeğimin kilo alımı gayet güzel. Bebeğim emerken baya geliyor, siz bu durumda nasıl sağım yapıyorsunuz yada ne önerirsiniz ?